ACTIEVE SECTOREN

Dé tool voor klantcontact

BNA is goed in te zetten voor ieder klantcontactteam, ongeacht de sector. Met behulp van de applicatie worden jouw relaties verder geholpen op een proactieve en persoonlijke manier. De omnichannel aanpak van BNA maakt het mogelijk om ieder klantcontactmoment te registreren, ongeacht het medium.

BNA is al te implementeren voor teams vanaf 5 medewerkers.

Financiële dienstverlening

BNA wordt reeds actief ingezet bij verschillende organisaties in de financiële dienstverlening. Zowel banken, verzekeraars en hun tussenpersonen maken gebruik van de unieke functionaliteiten die BNA te bieden heeft.

Zo wordt in de verzekeringssector onmiddellijk een premievergelijking uitgevoerd en kan een aanbod direct worden omgezet naar afsluiten door rechtstreekse koppelingen met verzekeraars. Binnen 1 minuut na het gesprek uw polis in de mailbox.

Verschillende type offertetrajecten kunnen in BNA uitgevoerd worden met gemiddeld meer dan 50% besparing op Average Handling Time.

Automotive sector

Het inzetten van BNA in de auto- en transportsector biedt heel wat extra mogelijkheden op vlak van cross- en upselling. Zo kunnen verschillende voertuigen direct herkend worden aan de hand van het telefoonnummer en wordt er enorm veel tijd bespaard op administratieve handelingen.

Ook worden automatische Best Next Action's en/of marketing acties voorgesteld op basis van bijvoorbeeld onderhoudsmomenten. Men kan ook aan predicatieve maintenance doen door de HOI-module toe te passen binnen BNA. Hiermee kan je voorspellen welke klanten een dienst nodig gaan hebben en deze actief benaderen. Voorkomen is altijd beter (en goedkoper) dan genezen!
Past BNA bij mijn bedrijf?

Vertel ons meer over uw bedrijf

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.